Välkommen...

Du har inte besökt mig på ungefär 2 år och igår kom du och berättade för mig att du tänker besöka mig en gång i månaden. Dessutom hade du tänkt stanna i några dagar när du väl är här.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera, det kom så plötsligt... Kunde du inte ha väntat tills jag ammat klart åtminstone?
 
Jag gillar ju inte dig direkt. Visst, du är väl bra när du kommer och talar om för mig att jag inte är gravid igen, men annars är du rätt äcklig tycker jag. Å andra sidan skulle jag bli orolig om du struntade i att komma en månad!
 
Vi får se om jag bjuder in dig eller trycker bort dig, jag har ganska bra medel för det. Jag kan bestämma själv faktiskt.
 
Men du ska vara välkommen den här gången, stanna i några dagar åtminstone.
 
Bilden lånad från google (http://foodelicious.se/).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback