Evelina!

 
Från www.namnsdag.se.
 
Namnsdagen till ära har vi varit och hälsat på en annan mamma här i stan, vi var 3 mammor och 3 bebisar där idag :) Det tog ca 20 minuter att promenera dit. Efter besöket som varade ungefär 3½ h promenerade jag till jobbet... Det tog 50 minuter! Där hälsade vi på alla som inte fått träffa Evelina ännu.
 
Nu är vi hemma, båda svinhungriga då vi inte ätit något efter frukosten (fast jag har ju ätit mina mjölkfria chokladbollar som jag bakade i förmiddags och tog med till Bella)... Evelina har redan ätit massor men låter inte helt nöjd ändå ... Hon har snurrat runt litegrann i babygymmet .. haha :)
 
Nu måste jag springa till köket och kolla så att pastasåsen inte blir förstörd!
 
/Adeline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback