En liten önskelista

Än så länge finns det 2 saker som jag verkligen skulle vilja ha, och jag passar på att önska mig dem nu när det är namngivning på G och allt ;)
 

1. Philips SCF870/20 

Med den här kan man enkelt och smidigt laga sin egen barnmat. Den både ångkokar och mixar maten!
Jag har behov av en sådan eftersom jag redan nu försöker använda det vi har hemma men det funkar inte så bra och är inte så smidigt. Dessutom kan man ju ha den till sin egen mat också, t.ex. när man ska ångkoka ärter eller liknande :)
 
Ja, jag tror att den kommer komma till stor användning här hemma i alla fall :)
 
Klicka på bilden för att komma till en sida med mer produktionformation och köpmöjligheter! Öppnas i nytt fönster.
 
 
 

2. Sats Hand & fotavtryck gips

 
För att kunna avgjuta Evelinas händer och fötter, vilket ju är väldigt skoj och blir ett minne för livet! Det behöver inte vara just denna från Panduro, men vill gärna ha en sats så att jag slipper fixa ramar och sånt själv :)
 
Klicka på bilden för att komma till Panduros hemsida med mer produktionformation och köpmöjligheter! Öppnas i nytt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback