Det är inte lätt när det är svårt!

Hormoner? Nertrappning av medicin? Riktiga känslor?

Hur skiljer man på detta? Finns det någon smart människa som kan hjälpa mig att förstå detta?


En underbar dag, som slutar i kaos!

Hur kan 2st personer, som älskar varandra så otroligt mycket, bara falla ner på loppet av mindre än 2 minuter?

Jag är mer förälskad idag än vad jag varit i hela mitt liv!
Det kan nog dom flesta som känner mig intyga. Jag har fallit stenhårt för den här underbara tjejen!

När vi bråkar, bråkar jag med hormonererna eller medicinen då? Eller bråkar jag helt enkelt med "A"? Jättejobbigt är vad det är iaf! Tycker inte våra bråk är värda något alls... Det som är så tråkigt.. Vi kanske är envisa eller vad är det som händer?
Aja.. Kolla TV snart och sedan är det dags för en ny arbetsvecka! Hoppas innerligt på att det löser sig det här! Älskar henne för mycket för att låta det vara :( <3

Btw! 2,5 veckor kvar till nästa besök hos barnmorskan! Lika spännande varje gång! :)

Ha det bäst!

// G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback