Debutinlägg!

Jaha! Sambon står och sminkar sig just nu, så jag passar väl på att på mina 45 minuter lediga tid göra ett fint debutinlägg!

"G" heter jag! Är närmare 30 än 25. Bor tillsammans med underbaraste "A".


Vi väntar, som sagt, vårat första gemensamma barn! Underbara känsla! :)

Vi har då valt att skapa den här bloggen för att gemensamt kunna dela med oss av tankar och känslor kring graviditeten samt också att dela med oss av vårat framtida familjeliv! :)

Vet inte om intresset är så stort kring detta! Men det hoppas vi på! :)

Dom första 7 veckorna har varit lite fram och tillbaka. "A"´s humör är ju tyvärr inte att leka med. Men det är bara att bita i det sura äpplet och slänga på världens finaste smile och kämpa! Det ÄR jobbigt men det är värt det!


Jag hoppas ju att "A" innerst inne vet hur mycket jag ställer upp för henne.. ;) Men det är lugnt jag älskar henne ändå! :)

Snart vankas det jobb för våran del, så jag ska väl ta och avrunda :)

Men för er som följer detta, så kommer det bli en fin blogg med massor av fina bilder och allt som har med familjeliv att göra! :)

Peace out // G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback