Ellas önskelista

Om drygt en vecka är det redan dags för Ellas namngivning! Det blev lite spontant sådär, eftersom huset vi ska låna har blivit sålt nu. Hade tänkt ha namngivningen i juni men då äger inte min moster huset längre! Så det blir lite påsknamngivning i stället :P

I vilket fall som helst så tänkte jag sammanställa en liten önskelista här :)

1. Vanliga klassiska doppresenter. Då menar jag ramar, halsband, armband m.m. Det finns ju olika varianter av dessa, samt även andra saker än de nämnda, så de på bilden är bara exempel!



2. Set som man kan göra Ellas hand- och fotavtryck i gips. Gärna ett set med färdiga ramar så man slipper köpa det separat :)


3. Svenska barnvisor: urval, piano och munspel. Denna sångboken önskade sig Evelina på sin namngivning, men då hon inte fick den så önskar sig nu Ella den ;) Dock kan det vara så att en utav gästerna redan bestämt att köpa denna, så jag hoppas vi inte får flera stycken :P







Kommentarer
Postat av: Simone

Present fixad. Check!

Svar: Härligt! :)
Adeline & Gustav Ström & Holmberg

2014-04-17 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback