Gratis frukost

Idag träffades jag (och Evelina) och Linda (och Elliot) på McDonald's för lite gratis frukost eftersom vi hade presentkort på det i Wrapp! Vi tog varsin "Lilla mackan med kalkon och cream cheese", med liten kaffe till (och jag köpte juice). Det är ju fullkornsrågbröd så det ska ju vara ganska mättande, men jag känner mig redan hungrig igen :/ Och då är det ändå bara ungefär 2 h sedan jag åt! Men gott var det iaf.

Vid ca kl 10 kom jag hem och exakt samtidigt kom målarna också. De ska tapetsera vår hall. Detta satte lite käppar i hjulet för mig måste jag säga! De har ställt upp ett tapetbord mitt framför teven i vardagsrummet.

Min plan var att jag skulle baka det sista inför namngivningen på lördag... Men eftersom en del av det jag ska baka ska stå på spisen i nästan 50 minuter så tänkte jag kolla på tv under tiden. Men det går ju inte. Så vad ska jag göra nu? Sitta och uggla i vårt trånga kök eller?!

Är såå stressad inför lördagen just nu. Men istället sitter jag instängd på Evelinas rum och försöker få henne att somna, alternativen är inte så många :/ Har suttit här en timme nu ... Tur vi köpte hit en fåtölj i alla fall!!!

Hoppas de har tapetserat klart snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback