Sjukdomar

Usch, i förrgår kväll hittade jag någon sorts knöl i vänstra armhålan. Googlade runt och läste att man kan få knölar där om man har bröstcancer! Så jag blev såklart orolig och ringde vårdcentralen som ringde upp mig morgonen därpå.
 
Så igår var jag på vårdcentralen...
 
Fick en utländsk kvinnlig läkare som sa att det inte var något farligt. Sen sa hon "Får jag öppna?" på sin knackiga svenska. Jag fattade ingenting först. Efter några om och men, så tog hon skalpellen och öppnade upp och tryckte ut var. Det var visst bara någon liten inflammation :P 
 
Puh!
 
Fick också Mildison mot mina utlslag runt läpparna, hon visste inte vad det var men misstänkte något hormonellt pga amningen...
 
Det första hon sa när jag tog av mig tröjan btw, var "Det där är vitiligo!" ang det på min arm. Fast jag inte ens frågade :P
 
Här en bild på mitt vitiligo:

 
Vilket tråkigt inlägg. Snart kommer darling hem, då ska vi till affären och handla mat. 
 
/Adeline

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch inget kul.
Vitiligo hade jag lyckats med, fast jag inte är doktor. Knölar däremot, huga, man blir ju rädd ju. Utslag och eksem är inget skoj alls, värst när det kliar, men inget kul när det är torrt heller. Hoppas det blir bättre nu med krämen då och att inflammationen håller sej borta nu när varet är borta

2013-01-24 @ 17:47:25
URL: http://lazycat64.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback