Julklappar 2012

Nu tänkte jag visa vad jag fick i julklapp. Man hinner liksom inte med riktigt lika mycket nu när man blivit mamma så jaaa, det är lite sent jag visar det kanske :P
 
Inte för att jag ska klaga, Evelina sover hela nätterna så jag får bra sömn. Men ibland är hon vaken väldigt mycket om dagarna och ibland är hon lite extra krävande så man hinner liksom inte med allt man skulle vilja hinna med :P
Och ju äldre hon blir desto mer vaken och fortsatt krävande komemr hon vara. Det är väl bara att vänja sig! :D
 
 
Så alltså brödrost, badsalt, ryggkliare, after eight, dust it, kakfat med ljus formade som cupcakes, skärbräda i glas, kokbok med mina egna recept, amningslinne, klänning, sodastreamer, amningskudde och prydnadskudde :)
 
That's it for now! Har precis flyttat över Evelina från famnen (vi har kollat på film) till spjälsängen... men hon vaknade så nu är hon lite grinig!
 
/Adeline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback