Vilken latmask

Det är jag, det. Så dålig på att blogga :P
 
Eller jag är inte alltid lat, bara det att jag glömmer att blogga eller vill göra något annat.
 
Jag kommer försöka lägga in en video här snart, på Evelina :) Men måste vänta på att videon lagts upp först och orkade inte vänta med det, så skriver lite blaj så länge!
 
Tänkte också ta och ladda upp allt vi har till salu, så det blir väl lite spam med "till salu"-inlägg här snart.
 
Det finns en hel del som jag tänkt blogga om, men det har bara inte blivit av. När vi inte är ute och Evelina sover så brukar jag kolla på serier eller spela på mobilen i stället.
 
Det var inte mycket mer jag ville säga just nu i alla fall :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback