Magen och lite sånt

Syrran var här några dagar, hon åkte hem i fredags. Hon hade med sig lite grejer som mamma köpt åt bebis. Tack mamma :)
 
 
Och så är det väl på tiden att ni får lite nya magbilder! Vi har varit väldigt dåliga på det där de senaste veckorna, men tog några igår, lördag :) Sen så upptäckte jag att jag nog har räknat lite fel när det gäller vilken vecka jag är i. Så de siffror jag sagt till folk stämmer nog inte riktigt... På bilderna har jag i alla fall just gått in i vecka 37, vilket innebär 36+0. Och idag är jag då alltså i 36+1.
 
 
 
Igår besökte vi Gustavs systers pappas grav. 
 
 
Gustav, Viktoria, jag, William, Simone, Agnes och Ludvig på bild.
 
Imorgon är det sista föräldragruppen, som kommer handla om amning. Sedan har jag en lång arbetsvecka att se fram emot :/ Och efter det en kort arbetsvecka och sedan går jag heeeem och väntar på att bebis vill komma :P
 
/Adeline

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Åh, vilken fiiin mage :-))

2012-11-05 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback