En till önskning!

Har kommit på en till grej som jag önskar mig till Evelina!
 

3. Svenska Barnvisor: urval, piano och munspel

I den här sångboken kan man inte bara sjunga till noter utan även till musik! Man trycker igång rätt låt på sidan av och så kan man sjunga med till pianomusiken :)
 
Passar mig ganska bra som inte riktigt kan så många låtar utantill, med den här kan jag lära mig dem och få med melodin/musiken. Den kommer säkerligen även uppskattas av Evelina!
 
Klicka på bilden för att komma till en sida med mer produktionformation och köpmöjligheter! Öppnas i nytt fönster. Finns även att köpa på andra ställen såklart, men valde en butik som även finns fysiskt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback