Inköpslista

Alla stora saker är köpta nu, och en hel del småsaker också. Men det är mer som behövs.
 
Här har jag en liten lista. Allt som är fetstilt är sånt som vi verkligen måste köpa och det som är kursivt känns inte lika viktigt. Och som ni ser är allt förutom en sak fetstilt :P Listan var såklart mycket längre från början, men jag har tagit bort sånt som vi redan köpt :)
 
 
Hittills har vi spenderat säkert 7000 kr på babyn (vilket inte jag tycker är så jättemycket), om vi inte räknat helt åt skogen. Vi har räknat lite och allt på listan bör bli ungefär 3500 kr.
 
/Adeline

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vill du ha tips och åsikter? Isåfall kan jag berätta att tvål och schampo är onödigt. Spädbarn blir inte så smutsiga och vid bad räcker vatten och olja. Deras hud är ju väldigt känslig och tvål är så uttorkande. Och vill du inte ha tips så kan du bortse från det ;) Hur mår du annars nu?

2012-10-20 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback