Kiss i soffan och ha det bra!

Var ju hemma med V igår, vilket, när dagen var slut, resulterade i att hon hade kissat i soffan.. och kissat i sin säng..
Båda ställena saknade tyvärr kiss skydd just då.
Så det var bara att ta bort klädsel från bäddmadrass och soffkuddarna.
På med potatismjöl och låta det stå och verka till imorgon bitti (imorse).

Sen om det var en bra idé?

Vaknade för 1 timma sen kanske, första man möts utav är potatismjöl över hela lägenheten.
Jag frågar ju såklart om det är V som har gjort det och hon nickar väldigt nöjt!

Så istället för att njuta med kaffekopp i min hand så fick jag en dammsugare! :)

A ligger fortfarande och sover hon, helt ovetandes över hur duktig jag har varit på morgonen :)

Får se vad dagen bjuder på, tänkte Parken Zoo om vädret tillät, men vet inte om jag verkligen tycker V "förtjänar" det?

// G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback