Fredag!

Idag är det Fredag, vanligtvis brukar man jubla inför kommande helg. Men eftersom vi jobbar hela helgen så kanske det inte känns lika kul?
 
Visst är vi lediga varannan helg, men då är ju V hos oss så känns som om man aldrig riktigt har tid till oss själva nångång..
 
Men så är väl livet?
 
Igår när vi låg för att sova så kände jag grymma sparkar från bebis i A´s mage, underbar känsla och man blir så lycklig! En riktigt boxare där inne! :)
 
Känns som en evighet kvar tills h*n kommer ut, men det är ju mindre än hälften kvar! Spännande!
 
Barnvagn inhandlad, spjälsäng inhandlad. Saknas bara bilstol och skötbord sen är alla "dyra" saker inköpta :).
 
Aja. Ska slurka i mig det sista kaffet och väcka A sen bär det iväg till jobbet för ännu ett 9,5 timmars pass... *pust*
 
// G

Kommentarer
Postat av: Adeline

Du väckte mig inte, som vanligt är det mitt larm som gör det ;)

2012-07-20 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback