Veckan som gått!

Veckan som gått har varit väldigt händelserik!
Började med att vi fick hem en sjuk Viktoria, så på Måndagen var vi hemma från jobb+dagis, men redan på kvällen märktes det att det inte skulle hålla i sig så länge.
Så det var bara att planera våran lediga Tisdag.

Dagen spenderades på Parken Zoo, vädret var kanon och vi fick också sällskap av Micke och Ludvig, så det var fullt röj på karusellerna och hos djuren.

På Onsdag så var det dags för syskon träff, träffades hos Åke och spenderade hela kvällen där med kaffe och fika! :)

Torsdagen fick bli våran "ta det lugnt dag". Så då hände det inte så mycket alls, passade på att bara göra ingenting! :)

Sen var det dags för Fredag, hämtade Viktoria lite tidigare från dagis för att åka till Malma Marken! Visst var det skoj. Men vadå slut i benen? :)

Grand finale fick bli Kolmården igår! Åkte hemifrån tidigt för att få så lång tid som möjligt där! Fy F*N vad skoj det var!
Bara safarit var värt inträdet! Men jag kan säga er EN sak!! Mina ben är helt slut!!!!!!

Viktoria försvinner tillbaka till sin mamma lite tidigare idag än vanligt, ska tydligen till Malma Marken dom med. :)

Kommer sakna henne men det ska bli skönt att inte ha något att "ta hand om" i några dagar!

Problemet med sommaren är att man hellre vill göra massa saker utomhus än att städa hemma! :( Så hur tror ni det ser ut hemma? usch säger jag.. om jag ändå hade liiiite energi så jag orkade... men nej!

Jobba kväll nästa vecka + helgen.. som vanligt på våra barnlediga dagar!

Nej nu ska jag kramas med Viktoria innan hon försvinner! <3

// Gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback